sobota, 3. november 2018

14. in 15. dan: PORTUGALSKA, ADEUS!

Ker je bila današnja noč naša zadnja »polna« noč, smo jo morali izkoristiti do konca. Skupaj smo se družili do poznih večernih ur, zjutraj pa smo se malo kasneje, še zadnjič skupaj zbrali za okroglo mizo in pri  zajtrku naredili načrt za današnji dan. Najprej smo dodelali našo prejšnjo objavo za blog in jo objavili. Nekaterim je primanjkovalo precej spanca, zato so se nato zavili v odeje, drugi pa smo se odpravili na sprehod po mestu. Ob 12.45 nas je čakalo običajno kosilo (juha, riba, krompir in solata), ki pa smo ga tokrat imeli v sosednjem hotelu. Manjkala pa je sladica,  zato smo se po kosilu odpravili na lov na slaščičarne.

Profesorica Mika nas je vodila do najboljše slaščičarne v mestu, ki jo je odkrila pred nekaj dnevi. Tam smo nabrali tudi nekaj slaščic za naše družinske člane, da bodo lahko tudi oni okusili delček portugalske kulinarike. S praznimi denarnicami in polnimi vrečkami smo se vrnili nazaj v naš hotel, kjer smo se uredili za bližajočo se poslovilno »prireditev«.

Braga Mob, organizator naših dejavnosti, je za vse odhajajoče skupine pripravil večerjo, pred katero je potekala še podelitev certifikatov in izpolnjevanje kratke ankete in fotografiranje, ki mu ni bilo videti konca. Dogodek smo si predstavljali malo drugače, a smo se kljub temu v hotel vrnili siti in pripravljeni na pakiranje.

Večerjo smo zaključili s torto

Spominke smo že pridno pospravili na varno v kovčke, pred nami pa je samo še dolga pot do doma. Izpred hotela se bomo odpeljali v soboto ob 3.30 zjutraj, let pa bomo imeli ob 6.30. Po pristanku v Milanu nas čaka le še 6-urna vožnja do Ljubljane.

Naš dom pretekla dva tedna
Zadnja fotografija na portugalskih tleh